Saturday, April 7, 2012

Terkini (7/4/2012) : 'Puluhan ribu' hadir di program munajat PAS , Stadium Malawati Shah Alam !

Ceramah munajat perdana anjuran PAS yang diadakan di Stadium Malawati , Shah Alam mendapat sambutan yang hebat ! Semasa aku dalam perjalanan nak masuk dalam stadium tadi , aku dengar la sesama diaorang bercakap dijangkakan lebih 15,000 akan hadir . Stadium pasti sesak ! Menggigil jugak la nak masuk , mana la tau ada yang cam aku , tak pasal-pasal je insiden Stadium Kuala Selangor berlaku lagi sekali di Stadium Shah Alam . Jadi sebagai langkah berjaga-jaga , aku beli la sehelai t-shirt Bersih 3.0 dengan harga RM15 , baik budak yang jual tu, berbudi bahasa... tapi sayang jadi balachi Pakatan . Walaupun 'burn' RM15 tu .. secara positif aku fikir baju yang bewarna kuning tu aku boleh buat modal untul 28 April nanti . 






Jadi dengan berdebar-debar aku melangkah masuk ke dalam stadium , dalam fikiran pasti gegak gempita stadium menunggu ucapan penceramah2 yang terdiri dari otai2 PR seperti Khalid Samad, Azmin Ali, Tony Pua dan Anwart Ibrahim. Masuk je dalam stadium , aku terkesima sekejap... sampai ke 15,000 orang seperti yang baru aku dengar tadi . Program sepatutnya start dalam pukul 9 malam , so aku tanya la sorang pakcik tu.. bila lagi program nak mula , dengan suara yang 'frust' pakcik tu kata kat aku depa patut start dah sekarang. Sesambil mata beliau meliar memandang bawah atas stadium tempat hadirin duduk . Aku juga perasan beberapa yang lain juga berkelakuan serupa . Memandang2 tempat2 duduk di stadium.. entah la, dari air muka dapat aku nampak semacam kekecewaan dengan jumlah yang hadir. 




Lebih kurang jam 9:30 malam , VIP yang datang mula mengambil tempat duduk masing2 . Khalid Samad mula berucap . Berucap pasal PSC tu ler...sekali tu ada la jugak dia 'konar baring' bagi penjelasan statement Sharil Samad mengenai ketelusan pilihanraya (boleh menang walau bertanding kerusi bebas) . Aku gelak dalam hati je la .. pandai dia cepat2 'close' pasal benda tu . Maka yang lain2 tu pun mengangguk ja lah.  Lepas je Khalid Samad berucap , aku tengok2 lagi kawasan dalam stadium tertutup tu ... lebih kurang macam tadi jugak , walaupun nampak ada orang yang masuk . Tiba giliran Tony Pua berucap , aku dah bercadang nak angkat kaki , layan benda lain pulak . Pi sana pun cuma nak tengok impak kehadiran orang . Jadi bila congak2 nak penuh stadium tu pun kena bawak lebih kurang 20 bas , masa aku masuk tempat parking kereta.. ada la nampak 2 - 3 bijik kereta keluar masuk . Entah la kalau lepas tu kehadiran boleh meningkat penuh stadium secara mendadak masa penasihat ekonomi Selangor tiba dan masuk untuk berucap. 






53 comments:

Munajat nak kasi gulung PAS supaya sebelum PRU 14 PAS akan berkubur. Tu pasal kehadiran mmembanggakan.kan.kan.kan. Hasan Ali pun belum pernah pecah rekod macam perhimpunan munajat PAS.kan.kan.kan.

Kalau x percaya esok baca haramkah, pasti 150,000 yang hadir. X nampak mereka pasal mereka semua adalah pengundi hantu.kan.kan.kan

hehehe gua tak tau... lepas gua blah tadi mungkin kehadiran dah mencecah 150,000 .. hehehe

Salam Bro..

Blog hang sudah dipaut..
150k yg hadir..aku rasa lebih dari tu klu dicampur dgn hantu, syaitan dan jin..

ramainya, beribu-ribu lemon ... hehehehe.bro, blog Tuan saya dah linkkan ke Sahabat-Gunung.

Moga kerjasama antara kita akan terus terjalin erat. Jangan lupa linkkan blog Sahabat-Gunung yea....

Salam perjuangan buat semua.

hehehe... bro, buleh ikot ke kalau pergi ke tempat2 pakatan ni?

SALAM BE DA MAN ...

GUA DAH LINK BLOG LU. LU NI PEMINAT DRAGON BALL YEK! hahaha ...

Silap dia tak bawak Ustaz Azhar Idrus..

dah tak ramai org..pandai dier suruh org semua kedepan..nanti amik gambar belah depan jee pastuh keluar blog "Beribu org hadiri Ceramah Munajat PAS"

Salam bro, ana dah linkkan blog ante dalam sahabat MPG, marilah kita berjuang demi Agama,Bangsa dan Tanahair.

Ini dah dikira pecah rekod atau dalam kategori pecah panggung....Pertama mingkin selama-lamanya kehadiran ceramah politik komplot Pakatan akan semakin merudum.

kehadiran ceramah pkr haritu kat tanjung minyak melaka pun sekitar 200-300 orang aje yang datang haritu... penceramah saipodin nasution datang terus kelentong pakcik2 tua dengan mat mat rempit kat sini.. wakakaka... senang je.. dia tabur janji macam tabur sampah beb...

Kehadiran maksimum, campur peniaga2 gerai dan brader yang kutip 30 sen nak masuk tandas kat luar tu... dalam 2,500 orang.

Raja Lawak YB Rani kata ada 12 dalil oleh ulama Yusof Qardawi yang mengharuskan org islam bekerjasama dengan bukan islam. kalaulah dulu masa umno kapiaq kapiaq pasal kerjasama dengan mca/mic dalil-dalil tu wujud...

Ust. Azhar Idrus tak mengaku pun dia sokong PAS walaupun dalam ceramah dia hentam UMNO ke PAS ke semua dia balun...so..orang PAS tak payah nak kata dia nak masuk PAS..dalam mimpi kot haha

semoga dengan berkat toni puak itu maka Allah memudahkan munanjat penganut agama pas dimakbulkan. maka hancurleburlah puak yang mempertahankan kebatilan dan musnahlah puak yang terus menerus mempertahankan peliwat dan penzina dan para munafik yang wujud dalam kumpulan mereka. sepaturnya orang umno turut hadi dan bermunjat sama memohon kepada Allah agar para munafik musnah dan para peliwat dan penzina serta pendokong kumpulan liwat dan zina musnah sebagaimana musnahnya kaum nabi lut, semoga dengan kehadiran ramai orang ini maka bertambahlah berkat doa dan dengan itu lebih cepatlah puak-puak itu hancur lebur.

ni semua geng2 pencinta liwat yg sokong pas ni....

puak2 buta tuli, nnt di akhirat mereka dibutakan lg.....

otai

Salam saudara, harap pautkan blog akak. Terima kasih http://akaknilai.blogspot.com

tu la..org dah bukak mata dah.. takde nye senang2 nk tipu org ramai lg dah.. makin ramai nampak Pas yg sebenarnya..org kg pun senyum sinis je sekrg dgr citer pasal Pas nih..


JOm tgk .. http://omr.ohmustget.com/

Baguih lah, Anwar mai Kedah pun ada 150,000 orang yang sambut dia. Sebenar nyeeeee.... tolak 000 tuh... Dia resmi bangunan baru pusat khidmat PKR. Tapi orang ramai sambut dengan gaduh-gaduh...

semua yang bg komen sebelum aku, akal letak di lutut! ikut hati dan perasaan saja..

April 9, 2012 12:41 PM, ko akal letak kat bontot!hahaha..aku nak tau laporan tahunan stadium melawati tu..rugi ker untung?sewa tempat ke puak2 Pakatan, brp agaknya depa charge?

http://ustazazhargroup.blogspot.com/2011/01/gambar-yang-umno-takut-dari-stadium.html

Mmmmmm...memang gegar je lebih dorg ni.

Isy ramainyaaa...

PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI SIBUK PINDAH, NURUL IZZAH SENANG2 BERJOLI. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

buat ape bersubahat dgar ceramah si pemimpin parang bengkok!...tak pasal2 kita dpt dosa!...ceramah penuh fitnah bohong...tak ada yg lain...tukarlah tajuk lain macam mana nak bersihkan sama-pah ke, macammana nak selesaikan isu murtad ke, atau macamana nak tangkap pencuri pasir di selangor ke...atau macam mana nak suruh dsai saman Eskay dan datuk nala juga umi hafilda ke...barulah ada ump dan semangat kita bleh dengar kan kan kan.....???

pembankang bagi makan rakyat dgn ceramah , kerajaan BN bagi makan rakyat dgn kerja keras kukuhkan ekonomi!...Anwar pusing2 negara dok fitnah dn tabur janji palsu...janji pru12 banyak tak tunaikan lagi!...Pak Najib keliling negara jalankan tugas bangunkan rakyat dn negara selain tunaikan janji yg tetap dikota!

aku rakyat kelantan nak ucap tima kasih kpd kerajaan PAS kelantan..
1.tima kasih pas kerana membuatkan ribuan rakyat kel berhijrah ke KL kerana kelantan tak dok kijo.
2.tima kasih pas kerana biarkan penduduk kawasan rumah aku terus ditenggelami banjir setiap kali hujan lebat.ko tidak ambik tahu walaupun sudah direpot.
3.tima kasih pas kerana telah menjulang nama negeri kelantan sebagai negeri yang paling tinggi pengidap HIV di malaysia.
4.tima kasih pas kerana masalah air bersih yang tak berkesudahan walaupun memerintah sudah 20 tahun...

Ni mesti gomo ambil gambar. Patutla gomo kata otak hang dok dlm poket dia.

Adik lwn abg, cara ni kena contohi ker? Fikir fikir la?politik ooh politik?

Kepada Anonymous, April 9, 2012 1:07 PM Reply
http://ustazazhargroup.blogspot.com/2011/01/gambar-yang-umno-takut-dari-stadium.html

Gambar link kat atas ni mmg la ramai. Tapi 2011 (sblm Hassan Ali kena pecat) :D

orang PAS bukan bodo. Selagi pemimpin yg ada skrg tak turun, kami nak undi BN!

PAS & UMNO UNITY GOVERNMENT

The best terms for a unity government is that PAS chief must be the PM and UMNO the deputy, All MB must be held by PAS other than Penang; and the MACC revamped and the AG sacked and be replaced by an independent man. And all corruption cases be instituted against all those who are responsible whether they are from UMNO, MCA, MIC, PAS, PKR, DAP, JATI, PERKASA ETC. Also that MCA & MIC be disbanded and incorporated into DAP.

This will help Malay unity and the country as a whole.

( KUALA TERENGGANU, May 19 — PAS'spiritual leader Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat has suggested that its proposed 'muzakarah' (talks) with Umno be held before the upcoming 13th general election.
However, Nik Aziz, who is also Kelantan Menteri Besar, stressed that Umno would have to meet several conditions that would be determined by PAS if the two parties wanted to engage in consensus building towards achieving unity.
"If Umno wants to unite with PAS, it must change its policies whereby Islam must come first. It must not be the decision of one person but an official decision of the party.
"Umno must accept PAS together with its Pakatan (opposition) partners. When Umno has changed its stand (policy), it must join Pakatan," Nik Aziz (picture) told reporters after opening Kuala Terengganu PAS' annual general meeting in Kuala Ibai near here today.
He said this when asked about PAS' willingness to hold talks with Umno to start the unification process, particularly uniting the Muslims in the country.
On Wednesday, Nik Aziz had said that PAS was willing hold talks with any party including Umno or non-governmental organisations in futherance of uniting Muslims in the country. — Bernama )

anon April 9, 2012 12:41 PM

anon kat atas ni perasan bagus. tak sedar diri tu buta semasa celik. dia yang masih tak dapat hidayah nak kata pulak kat orang lain. cermin diri tu dulu bro. tak tumbuh tak melata tak sungguh rakyat tak kata la yang gang hangpa tu sememangnya teruk. busuk lagi membusukkan. kaki auta semuanya. dari leader sampai la folower sama je.

Salam.. Tulislah cerita yang sebenarnya.. jgn jadi pembawa citer golongan munafik.. Berbeza pandangan politik tak jadi masalah.. Tapi memfitnah itu yang menimbulkan masalah.. Blog ini layak di bakul sampahkan.. jangan marah..

so yang mana btul nie...gmbr yg penuh atau gmbr yang nie...musykil aku..

hoi puak umngok... aku pergi la... dr jln duta dah jem. aku sampai tak dapat masuk shah alam. aku park la kereta kat subang siap jln kaki... penuh!! masyaallah.. sampai2 aku takbir dan terus bg sedekah pada pemimpin yg memerlukan.. alhamdulillah dapat bantu org dlm kesusahan. nampak susah nak menang pilihanraya

at least tak perlu bayar bas,angkut pangla,angkut indon..modal kurang..kalau umno mestila byk modal nak umpan

Anonymous August 12, 2012 7:48 AM :
nak menipu pun biarlah bijak.. jgn la jahil sgt.. jln duta-subang-shah alam? aper.. ingat dekat ker.. mmg kalu dah kaki puak kelentong rakyat dgn parti ajaran sesat memang mcm ni la jawapnnya.... blah la woiiiit....

Hahahahaha wei bontot, untuk makluman ko rumah aku kat subang...so jgn nak kencing orang kata ko parking kat subang. ko ingat dekat ke...kekekeke pastu jln kaki penat2 terus sedekah kepada pemimpin...orang biasanya pemimpin yang bg sedekah, tapi ni terbalik...pengikut bagi sedekah...miskin giler pemimpin ko sampai mintak sedekahhhhkkakakakakaka

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...asal bukan umno

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...Anwar Bisexual United

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...P_orno R_egime.

....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...BN : BE END
RM/PM:ROSMAH MANSUR
ISTERI PM : NAJIB RAZAK

Cai PR dah abis modal beno ni.. wakakaka..

Kalau dapat amik gambar polis buang sampah merata pun diorg akan melompat gembira sampai keluar airmata skrg nii... Muahaha

Jgn risau ye cai2 PR sekalian, kalau Allah (Tuhan Islam la, bukan Tuhan kristian korg tu) bersama korg, tentu korang takkan dibiarkan terhina sebegini teruk.

tak tau dah berapa kali puak2 lebai mangkok pas buat munajat lah, solat hajat lah dan berbagai2 lagi.. dan semunya Allah swt dah tunjukan dan buktikan tapi masih tetap butakan mata dan hitamkan hati... masih tak percaya..

sejak berkiblatkan dap, pas semakin songsang

Heraannn, FOC pun seramai tu? Ramai lagi yg datang masa METROJAYA Warehouse Sale....berbayar lagi.....

Taruk gambar lama pun ramai yang dah percaya. Patutlah ramai yg menyokong pas ni...bangang rupanya, mudah kena tipu. Ceramah dia mcm multi level marketing, pasang slide gambar dlm 10 keping. Lepas tu goreng cerita sekeping gambar 5 minit. 10 keping slide dapatlah ceramah kualiti dalam sejam (campur minum air, mintak derma, dan diselangi jeritan 'takebeer'.. Satu cerita pun tak boleh nak verify, semua main reka. Ada yg reka on the spot je..

Ini modus operandi ceramah/dakwah pas.

ini kalilah ! PR pasti menang, inshaAllah!

Ya Betul..Ya Allah Ini Kalilah! PR tolong Menangkan BN . Insya'Allah ini kalilah masanya Allah tak kan beri peluang kepada umat islam yang bersekongkol dengan kafir lak'natullah mempersendakan nama ALLAH yang agung.

PR la yng bersekongkol dgr kafir dap bodoh...

hang berbunyi mcam KECEWA, nape?
macam x menyebelahi belah hang ke?
sabo ya, bercampor dgn org2 kopiah kena kuat iman nya.
memaki lg x reti org kopiah2 ni kan kan kan??????

VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

Tersedia :

1.VIAGRA USA no 1

2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

4.Obat Kuat Cialis 80mg England

5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

6.Perangsang Wanita Spontan

7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

11.Boneka Full Body Elektrik

12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

info lebih lengkap clik disini

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu

Link Blogger Negeri Sembilan / Melaka/Johor