Saturday, April 14, 2012

Ribuan hadir di Demo Mansuhkan PTPTN di Dataran Merdeka !

Live dari Dataran Merdeka! 'Ribuan' umat manusia datang untuk bersama-sama mahasiswa untuk menyokong demo mansuhkan PTPTN. Dalam ribuan tu termasuklah pelancong-pelancong asing, polis dan petugas2 yang sedang membuat kerja untuk satu program yang akan dilancarkan di Dataran Merdeka dalam masa terdekat ni. Semasa laporan ni dibuat, mamat2 SMM masih tak kelihatan. Ada la aku nampak wartawan2 sedang memenuhi ruang tempat aku melepak skrg. Muka-muka 2-3 kerat yang hadir jelas menunjukkan kekecewaan! Dah pukul 2:20 petang , tapi jumlah sasaran 5,000 x tercecah pun . Melalui pemerhatian aku kat sini, jumlah ratusan pun tak tercapai. Aku dah snap gambar best2 pakai kamera, tapi buat masa ni aku upload satu gambar yang aku snap pakai blackberry je la dulu. Tak tahan uolsss nak laporkan perhimpunan 'hebat' yg digemburkan sebelum ini! Kah kah kah . Kalau ada apa2 info nanti aku akan update lagi..huhuhu

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu