Monday, April 16, 2012

Prosiding SELCAT mengenai banjir di Klang, UMNO/BN yang salah lagi?

Seperti yang diwar-war kan , prosiding SELCAT mengenai banjir di Kelang diadakan pada hari ini (16/4/2012) pada pukul 10 pagi. Hati aku ni berat berkata prosiding SELCAT ni sebenarnya bukan nak cari punca masalah banjir di Klang. Diaorang akan pusing2 dan spin sampai boleh dikaitkan dengan zaman pemerintahan BN di Selangor dulu. Tak pun akan buat statement 'meletopsss' salahkan kerajaan pusat . Kebiasaannya akai pemimpin2 PR ni mudah dibaca , kalau ada je masalah diaorang cuba lepas tangan dan nak melepaskan masalah tu kat orang lain. Nak mengaku silap atas kelemahan sendiri akibat takde pengurusan yang betul ? Hahaha malam sikit...yang penting bagi rakyat nampak ,kamilah hero,kamilah yang teraniaya dan macam2 lagi. Pelik bin ajaib , dah hampir 4 tahun memerintah di Selangor , masalah yang baru timbul pun nak dikaitkan dengan UMNO/BN . Chaittt , busukkk punya worangg !
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu