Thursday, April 5, 2012

Gempar !!! PAS tembusi Mersing kubu kuat UMNO ..

Gila lah ... terkejut aku bila mendapat berita bahawa kubu kuat UMNO di Mersing, Johor telah ditembusi PAS . Selidik punya selidik , lagi lah aku terkejut beruk .. bila bagi PAS takrif menembusi kubu kuat UMNO adalah berpandukan gambar budak2 tengah main bola dengan disangkut bendera PAS dekat tiang gol ...keh keh keh (pekup mulut) . Sumber ni aku dapat dari laman web Tranungkite. Punya la si penulis spin antara bola, bendera PAS , tiang gol , keadaan padang dan kepincangan pentadbiran negara !


Selagi boleh buat modal politik , depa kaut ja jadi bahan cerita ... kalau macam ni lah caranya , aku suggest depa pi kat pantai2 pelancongan di Penang mana la tau boleh nampak perempuan pakai bikini hijau putih polka dot macam gambar di bawah , boleh buat modal gak tu . Keh keh keh ..

2 comments:

Salam perjuangan.

Mohon blog saya dipautkan di blog ini.

www.bersih3suku.blogspot.com

Terima kasih.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu