Monday, April 16, 2012

Bukti video !!! Pengerusi DAP Kampung Cheras Baru jadi lawyer orang cuba rasuah polis !


Cerita ni sebenarnya dikeluarkan oleh Free Malaysia Today . 'Mangsa' sebenarnya cuba nak mengenakan dan memprovok polis . Kesalahan 'mangsa' ialah menggunakan kereta persendirian sebagai kereta syarikat.  Kalau dilihat dari video , jelas sekali si 'mangsa' nak cuba memerangkap polis kerana dah sedia 'on' mod video awal2 lagi . Tapi si 'mangsa'  dah tersilap langkah kerana nampaknya perangkap yang dia pasang bakal 'makan' diri sendiri . Kenapa ? Cuba tengok pada minit-minit berikut ;

video


2:14 : 'Mangsa' ni cuba merasuah polis bertugas , tapi polis tu menolak rasuah (syabas bang! )
2:49 :  'Mangsa'  ni dah mula berperangai macam fookeymak , bila mula meninggi-ninggikan suara .
3:15 : Pegawai polis minta lesen  'Mangsa'  ni,  dengan kurang ajar  'Mangsa'  ni balas dan baling lesen di bahagian windshield kereta.

3:32 :  'Mangsa'  ni buka pintu kereta dan jerit 'Rasuah punya Malaysia' walaupun awal2 lagi polis tu dah tolak pemberian rasuah si celaka ni .(bodo punya worangg...)

3:43 : Angin dengan provokasi si 'Mangsa'  ni , polis yang bertugas tu datang dan menumbuk bahu mamat  'Mangsa'  ni . Kemudia si celaka tu provok lagi dengan menunjuk pada polis yang dia dah rakam kesemua episod kejadian ittew. 

Dalam sidang akhbar yang celaka ni buat , dia fitnah polis tu kata kat dia 'Cina Babi' . Kalau dibelek-belek dan didengar semula tak dengar pula provokasi dari polis seperti yang si celaka tu dakwa . Hal ini diakui sendiri oleh portal Free Malaysia Today (sumber) "When FMT viewed the recording later, the video showed some minor differences." . Kalau dilihat dari komen2 pembaca Free Malaysia Today , ramai yang kutuk  'Mangsa'  ni kow - kow dan anggap mamat ni nak publisiti murahan . Dalam kes ni aku rasa yang nak kena tindakan ialah si 'racist' berbulu ayam ni ... dah sah2 offer rasuah beb ! hahahah . Yang bestnya seperti biasa DAP akan bertindak sebagai orang tengah bagi mengapi-apikan situasi . Si 'mangsa' punya lawyer ialah Keppy Wong , Pengerusi DAP Kg Cheras Baru ..entah dia tengok betul2 video tu ke tak ? kah kah kah

5 comments:

SI BABI DAPIG BANGSA FUKIMAK CELAKA BABI HARAM JADAH!!!.. CINA BABI HARAM HADAH TU PATUT KENA TINDAKAN SULA JER SEBAB PERANGAI NGALAHKAN BABI HARAM YANG CELAKA TU MAKAN!!!..BANYAK MAKAN BABI TU YANG PERANGAI SERUPA BABI!!

cam sial cina sekor ni.. takpe dia punya muka waaa sudah marking.. lu tengok cina apa jadi dengan lu punya perut.... setakat bapak gengster cina kat cheras waaa kasi ludah dia punya muka jerrrrr....

Inilah Cina dah naik tocang KDN dari dulu diterajui menteri bodoh, bingai dan pondan.

Cuba yang tahan itu polis Cina,lain jadinya. Annwar dah beri banyak muka pada babi. Harap 13 Mei akan berlaku lagi. Parang panjang aku dah sedia ni

aku mark cina babi ni....kasi ajo ckup2....

Tahniah polis tolak rasuah. Cina ni sengaja nak provoke konon. Kalau diadili pun cina ni tetap salah. What a low life.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu