Saturday, March 17, 2012

Santai : Pemain bolasepak England terberak dalam seluar !

Sekadar berkongsi cerita , pemain bolasepak kebangsaan England, Gary Lineker dikatakan terberak dalam seluar semasa perlawanan dengan team bolasepak kebangsaan Irish . Insiden dikatakan berlaku semasa Piala Dunia tahun 1990. Nasib baik seluar yang dipakai tu warna hitam !!!



Aku bukan cerita pakai air liur ja..bukti video pun ada !


Satu hal yang aku respek dengan mamat ni , dia berani mengaku memang terberak masa perlawanan tu,walaupun dah agak lewat still ok lerr... 


Aku tak nak la menuduh, tapi agak2 yang empunya badan kat bawah ni agak2 bila lah dia berani mengaku ?

 


0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu