Sunday, March 18, 2012

Santai : Gambar-gambar unik sekitar demonstrasi di seluruh dunia

Sekadar berkongsi gambar2 unik ketika tunjuk perasaan dan demonstrasi yang berlaku di seluruh dunia. Kalau dilihat dalam gambar2 di bawah, macam-macam perangai manusia yang keluar semasa tunjuk perasaan diadakan . Ada yang bercium , ada yang nak jadi 'rockstar' , ada yang ambil kesempatan meraba, ada yang jadi zombie ... dan yang paling best sekali dan tak pernah dibuat penunjuk2 perasaan yang lain di seluruh dunia (hanya di Malaysia), ialah jadi tiang bendera !












4 comments:

gambar yg last tu menunjukkan betapa bangangnya puak taksub PAS, engkau nak lantik sultan cina pe ke? maaf lah aku terpaksa katakan yg baring atas jln raya tu adalah manusia paling x ada otak di dunia, bodoh nak mampos. sanggup halang sultan org Islam pasal nak tolong kapir. Semoga PAS kembali ke perjuangan asalnya..setelah tersesat lg menyesatkan.

Err..nak kater aper lagi ... mmg ader sesetengah orang kiter ni lagi suker jad pemberontak n penderhaka..sejak dari Kerajaan Kesultanan Melayu Melaka lagi dak puak2 ni wujud..yg kesiannya x sedar diri dipergunakan oleh puak kafirin untuk menentang sedara seugama sebangsa..lebih malang lagi menentang pemerintah Islam tertinggi negeri... jenis ada otak tp x mampu berfungsi dengan baik nak kater mcm maner lagi..

Nak hairan apa Tuhan pun depa kata..Nabi pun dianggap macam mat-mat kampung maknanya suka lepak, tak dak keja,mat rempit, buat keja tak berfaedah,lekeh.. Yang baik pemimpin PAS. Jadi depa minta jawatan lee.. Sebab depa yakin depa tu TAK MUNGKIN buat dosa sebab orang alim. Haron Din pun minta jawatan. Buktinya depa boleh pilih nak masuk ka tak masuk bertanding. Tempat pun boleh pilih. Bukan parti yang pilih ( Kalau silap betulkan naaa). Kalau depa ikut tasauf dan bersangka baik macam ayat Quran tu tentu Orang PAS tak macam ni... Ini tak asyik sangka burukkk je. PAS kata orang tolak hukum Allah. Rupanya dia yang lebih... PAS tolak ayat janganlah berburuksangka, tolak ayat janganlah mengatakan apa yang tidak kamu perbuat, menipu ayat berhukum dengan hukum Allah iaitu Allah maksudkan individu dan bukannya bermula dari atas iaitu pemimpin. Jadi kenalah tertib, tak boleh mengumpat, tak boleh menghasut dan timbulkan huruhara... barulah keluarga dan masyarakat dan pemimpin. Orang macam ni berdolak dalik, Tuhan amat marahhhhhh

elok wat umpan buaya tue...

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu