Friday, March 23, 2012

Pemimpin Pakatan Rakyat 'buli' budak-budak berlatih bolasepak di PJ ? Macam lahanattt !!!

Aku betul2 terlambat ... sekali tengok 'video' perhimpunan bawah tajaan balachi2 Pakatan Rakyat , betul2 menyirap darah ... Dalam video dibawah ni , budak-budak kecik ni tengah berlatih bolasepak, sekali segerombolan 'malaun'2 berbaju ungu bersarung tangan putih buat 'havoc' . Coach budak-budak kecik tu minta dengan baik supaya diaorang beredar dan buat perhimpunan di tempat lain kat kawasan dalam padang yang luas tu , tapi 'malaun'2 tu tetap nak menyibuk buat perhimpunan di situ . Dalam video tu kalau perasan  boleh dengar bunyi 'gorilla' meraung ... itu lah hasil didikan Pakatan Rakyat .



Sebab apa aku kata ada kaitan dengan Pakatan Rakyat ? Korang tengok je la video tu ... dengan bongkak sekali 'balachi'2 ni berdebat dengan 'coach' bolasepak budak2 kecik ni . Aku ingat tak lama lagi 'coach' bolasepak budak2 ni kena tuduh orang UMNO atau BN la . Malaun-malaun berbaju ungu dan bersarung tangan putih ni berarak pada 'Hari Wanita' di Petaling Jaya, Selangor pada 18 March 2012 kononnya atas sebab menolak rasuah dan menolak diskriminasi wanita . Prftttt... jelas dalam video dibawah ni, malaun-malaun pembuat kacau ni mendiskriminasikan budak-budak kecik yang tengah berlatih bolasepak .



Tentu lepas tu budak-budak tu tanya dekat 'coach' diaorang pasal apa makcik-makcik tadi ambik tempat kita berlatih bolasepak tiap2 minggu ? 'Coach' diaorang pun akan cakap ... itu lah pendokong Pakatan Rakyat ,  balik rumah nanti bagi tau mak dan ayah, ada beruk-beruk Pakatan Rakyat buat kacau , minta diaorang jangan undi lagi Pakatan Rakyat ! ' . 'Coach' tu kalau dulu dia undi Pakatan Rakyat... lepas kejadian ni aku confirm dia akan menyesal tak sudah sebab pangkat parti politik yang melahirkan barua-barua jalanan. Ptuihhhh !!!!

5 comments:

kesian anak-anak nak berlatih bola pun tergendala dek puak2 perasan pejuang demokrasi konon....sudah-sudahlah
jangan nak buat lawak, nak termuntah aku tengok.

grup bj purple yg bodoh.....level mak tp otak letak kt lutut....bangang py org...

Buat malu aku yang pompuan ni...alahai...tak habis2 buat kerenah...kata wanita...tapi tak macam wanita...tak de perasaan langsung pada kanak2...wanita ke tu....tak habis2 ....betule...kata demokrasi...demokrasi hapanya tu...hak dia je dia ingat..hak orang lain...

Perempuan gila......harap-harap nanti anak-anak dia orang akan terkena juga....apa punya otak yang dikatakan peguam di Latefa Koyak ni...

sumpah geng2 pakatan ni bloody moron

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu

Link Blogger Negeri Sembilan / Melaka/Johor