Monday, February 13, 2012

Situasi berubah 360 darjah di Padang Kota 'Speaker's Corner' (12-02-2012)

Aku sebenarnya bersyukur sempat buat 'posting' mengenai bagaimana seorang anak muda berani berucap di 'Speaker's Corner' Padang Kota yang selama ni dikuasai oleh orang-orang PR . Dia terus berucap walau di balun kaw-kaw oleh orang-orang PR yang ada di situ (sumber)


Semalam pada (12-02-2012) , penyebaran video itu membuahkan hasil ! Saya berterima kasih kepada rakan-rakan yang ada di sana semalam kerana upload video di 'Speaker's Corner' Padang Kota semalam (12-02-2012)



3 comments:

Bila kita pusing 360 darjah, kita akan mengadap tempat yg sama sebelum perpusing.

Mungkin tuan maksudkan ... pusing 180 darjah ... sama dgn pusing arah bertentangan ... +ve atau -ve tu terpulanglah !

Tak gitu.

terima kasih atas teguran tuan, sebenarnya saya pun terfikir perkara yang sama bila dengar penceramah2 gunakan term 360 darjah itu untuk mengambarkan perubahan secara total dari atas ke bawah, baik ke buruk, suka ke benci dan seumpamanya. sepatutnya 180 darjah yang tunjuk perbezaan ni dengan ketara, cuma saya cuba berfikir luar kotak,mungkin yang dimaksudkan perubahan secara total.. kalau sebelum ni 360 darjah clockwise, bila perubahan total berlaku 360 darjah counter clockwise . masing2 menunjuk ke arah yang sama cuma arah putaran saja berbeza.. apa pun saya ucap terima kasih atas teguran dan pandangan tuan

Salam tuan,mohon share dan tahniah kerana menyiarkan.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu