Friday, February 3, 2012

Rumah TPJ PAS Johor dibaling molotov cocktail, tabung derma masuk akaun PAS dulu??


Hari ni bila tengok timeline twitter,yg paling menarik perhatian ialah bmw dan rumah Timbalan Pesuruhjaya PAS Johor,Dzulkefly Ahmad terbakar.

Kejadian dikatakan berlaku dalam pukul 3:40pagi, semasa dia dan 6 lagi anggota keluarga tengah nyenayk tidur.

Dzulkefly syak kejadian ni adalah cubaan membunuh beliau sebabnya dia banyak dedahkan isu2 panas di Johor. Hmm..indirectly nak menuduh musuh politik ke? Musuh politik ada dua jenis,satu dalam parti dan satu lagi luar parti. Juga jangan lupa, banyak lagi pemimpin2 PAS,PKR dan DAP Johor yang banyak dedahkan isu2 panas. Tak pula kena bakar kereta dan rumah ?

Cuba check betul2. Mana la tau Along tersalah target rumah ka atau hal2 peribadi sendiri yang buat sampai orang dendam macam tu sekali? Apa pun aku simpati dengan nasib Dzulkeflly ni, cuma kalau boleh duit derma yang orang ramai nak salurkan eloklah terus kepada akaun mangsa, kalau masuk akaun PAS macam yg di'tweet' oleh Nizar takut kena 'cukai' pulak, lagi lah kesian.

2 comments:

tudoh kerja UMNO??? baik betul beb...aku rasa pasal suka dan hendak kan ABU jadi amekkaw..tuhan convert rumah dan kereta mewah dia jadi ABU...Walau apa pun Msia ni negara senang lenang dan banyak kaya..tak usah lah gusar orang melayu baik hati...buat lapuran Polis dan tuntutan Insurance ..Takaful lah kan negara ni negara Islam...

tak tau lah nak kata apa bro , sikit2 UMNO ..

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu