Sunday, February 12, 2012

Laman Web Kompeni Israel yang berstatus 'multi-billion' hanya standard pondan lorong ja..

Aku baru je dapat satu maklumat dari group Facebook Pro-Pakatan, depa dapat bukti yang menunjukkan hubungan satu syarikat multi billion Israel yang ada hubungan dengan Malaysia... tu diaaaa!!! Boleh ketaq lutut...keh keh keh , komen pecacai kat situ memang tak boleh blah!!


Ni aku kasi view besaqqq sikit dia punya web , kalau rajin pi la website yang dikatakan tu . http://www.israelfundingcorp.com/about_israel_funding_corp.html . Siap ada KLCC tower kat tengah2 tuuuuu... kah kah kah


Malang betul company multi billion Israel ni , urus niaga berbillion billion , website korporat macam standard 'pondan lorong' ja ... bukan aku nak berlagak la, blog aku lagi cun dari website kompeni yang urusniaga berbillion ni. Nak buat fitnah pun , design la website cantik-cantik , penggunaan bahasa Inggeris pun bagi perbetul la dulu ... Potential client boleh ludah je kalau tengok website macam tuhhh , kah kah kah .  Patut la sokong Pakatan Rakyat... isk isk isk.

1 comments:

script my space aku dulu lagi gempak dari nie. epic fail.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu