Tuesday, March 15, 2011

PKR nak buat jelajah DNA seluruh negara

Bila terbaca je tajuk artikel tu dalam MalaysiaKini, dah terdetik dalam kepala aku siri 'mengencing' secara besar-besaran akan di adakan di seluruh Malaysia. Yang peliknya kenapa bila ada permohonan mengambil DNA Anwar secara rasmi baru sibuk nak buat jelajah ? Dah gabra la tu ... depa dok ingat baik kasi racun dulu fikiran rakyat sebelum mahkamah buat keputusan.

Maksudnya barua2 Anwar ni dah dapat agak,mahkamah akan memutuskan DNA Anwar dan lelaki Y adalah sama. Oleh itu diaorang ni nak buat gerakan besar besaran seluruh negara nak mempertikaikan keputusan mahkamah yang akan diumumkan. Segala teori akan timbul, sample DNA ditukar polis, DNA diambil dengan prosedur yg tak betul, etc. Biasalah.. akai juak2 pakatan..

Dalam siri jelajah nanti, barua2 Anwar nak bangkitkan pulak soal kaitan Najib dgn Altantuya, isk isk .. nak konar kemana pulak tu?? Kononnya nak menggunakan kaedah DNA , untuk mengaitkan Najib dgn Altantuya , kah kah kah . Habag mai sikit macam mana nak kaitkan ? Nak buat calitan kat mana, tempat mana, dibandingkan dgn apa? Kalau ye pun malas baca buku sains, tengok CSI dekat Astro pun jadi la... tak faham english, ada ja sarikata , ni dok DNA ke hulu DNA ke hilir tapi habuk pun tarak...

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu