Sunday, November 7, 2010

5 janji saya (kununnya....)

Mari kita tengok 5 janji Anwar kalau jadi PM ...


nak luah kahak kaler hijau ke kaler kuning? Ptuihhhh

5 janji konon, apsal 5 je?? hehe bukan banyak lagi ke janji2 dia ni?

Apa yg dah dijanji tu kerajaan sekarang memang tengah buat pun, kalau pak syeikh ni take over buat spoil je semua .. Cakap nak buat itu ini memang la senang, bab 'execution' tu yg susah. Bila dah janji itu ini, kalau gagal nak ditunaikan dia akan pusing, spin dan konar la sana sini ... lepas tu pengikut2 dia angguk2 .. bila berucap tak pernah ada isi , asyik nak hantam orang tu orang ni ... yg betulnya '5 janji saya' adalah ini macam juga...

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu